Måndag 23/11-09

En uppdatering som heter duga.

Ja då är jag hemma i min lya.
Innan jag åkte hem så blev det ett 40min långt samtal med elina via tel.
och pratade även med mamma!
Pappa&Mamma; Jag anländer Göteborg 22.05 den 19december.
och åker tillbaka 17.25 den 4 januari!


så nu har jag roat mig med att lägga upp en massa bilder från helgen!
jag lovade er uppdatering, och här kommer den !!

Torsdag;

Mitt hjärta dunkade hela vägen till flygplatsen och var mega spänd,!!
åhåå,, <3 stackars lilla Linn hade oturen med sig, hennes båda hjul på resväskan var då borta när hon fick tillbaka väskan .. haha!!


Det första Josefin gör är att städa min lägenhet.
wtf? :P jag ahde ju städat, fast josefin hatar hårstrån så .. =P patricia hon tog de lugnt däremot!


Efter att brudarna fått en powernap så kilade vi in till Zürich.!



I väntan på tåget; vi är ganska duktiga vad gäller självutlösaren !!


5 Frappucinos, mina tjejer är redan In love ;)


Mega mysigt .. Ni är Bäst <3
Vi strosade runt bland gatorna och på kvällen blev det TACOS och PLUMPspel!! :)

Fredag;

vi kom iväg i hyffsad tid till staden .. och på claire's blev vi fasta en stund .. alla utom frida kom ut med en påse ,, jag köpte ett bar ubersöta uggs .. dessvärre är det inomhus uggs, men äsch ja kan nog ha dem ute ändå ! =P
Jag vet, min vän Linn är sötast ;)


Gick runt och kollade och bara hade det treeevligt <3



Köpte take away mat bestående av lasagne, pizza, pasta, och FRUKTSALLAD.. satte oss på en bro med solen riktad mot oss .. vi kände oss schewiziska ;)


Påvägen hem var det fullt på tåget .. hehe vissa hamnade där ;P ett tag satt vi alla 5 på trappan!!


göra iordning sig snabbt och kila på fördrink hos min värdfamilj ! sen snabba puckar hem igen . haha!


Men det var förbaskat kuuul, kanske inte så jätte bra att hetsa men Red Bull Vodka har aldrig smakat bättre ;) haha!! Plump spelades än en gång!!


Efter många om och men så hamnade vi väldigt enkelt på Kaufleuten ändå!!
och ohj vilket underbart ställe !! We are in love !!


Vi fick gå före i kön .. vakten sa bara "Svenska tjejer knullar bättre" och öppnade repgrinden så var vi inne!! haha!


Det var den bästa utgången i mina 19 år och 8 månader .. gaalet kul!
Vi kom hem strax efter 6 på morgonen, gaaalet kul ! går faktiskt inte att beskriva med ord !!
Alla i Sverige (eller Lisch?) är så galet stela och tråkiga, här var de fullt ös medvetslös, och ja har då aldrig dansat så fult men avslappnat !!!
Kan ni tänka er oss på VIPdelen eller på podium som var till för inhyrda dansare? hahaha!!!
och en 50+ åring transa sa till mig "Do bist very schöön" hahahahaa!


Vi fick inte mer än 5h sömn , men äsch ! de va de värt ,, galet värt !!! <3

Lördag;


Tog de lugnt och strsade och njöt av det hörliga vädret i staden !! :)



Typiskt Schweiziskt ; Ostfondue! ! och det var gott faktiskt :) annorlunda men gott !!
Avslutade kvällen med ångest och twilight . <3

Söndag;

Några ledsna miner iaf ..
Hade ångest och klump i magen, när jag var tvungen att krama hejd utanför security kontrollen så brast det..
där stod ja och grät, såg mina 4 bästa vänner åka iväg, lämna mig .. !!


träffade Sofie inne i stan, behövde det !!
New Moon, fick inte se den med mina bästa vänner som de var tänkt,
men ska se den i helgen med Anski .. ska bli super mysigt !! <3 can't wait!!

SÅDÄÄÄÄRJA!
applåd till mig va??

Vad har jag lärt mig av denna resan ?
haha nej men typ det tar tiiiid för 5 tjejer att duscha, göra iordning sig på morgonen (!!)
likaså när de gäller utgång !! hehe ..

Vill bara tacka er mina vänner!
Ni anar inte hur glad jag är över att ha er, och att ni kom till mig ..
Ni är Guld värda .
<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

ojoj min vän det var en redig uppdatering och jag var ju lätt snyggast på alla bilderna bra urval :D:D men det kunde ju inte varit så svårt jag e ju alltid snygg ;) ser du mitt face på sista kortet snacka om ihop biten hehe, usch usch alltid samma skit känsla när vi skiljs inte kul säger ja bara, du glömde dock skiva att ja å linn lipa lika mkt som du haha!!



men räknar dagarna tills vi får flumma igen och dela våra genialiska tankar med varandra igen, du vet de andra får ju inte riktigt sådana snilleblixtar som vi!! men det e ju så med oss!!

miss you stumpan

2009-11-23 @ 21:50:48
Postat av: Frida

Grym uppdatering, kunde inte sammanfattat helgen bättre själv:) Känns konstigt att vara tillbaka till vardagen och jobbet nu måste ja säga. Hade gärnat stannat kvar hos dig ett tag till :p Tack för en galet bra helg Diana, hade super skoj!! Ser fram emot när du kommer hem igen, då vi får vara tillsammans igen! Ha de bäst nu gumman, love you <3

2009-11-23 @ 22:03:25

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0