Fredagen den 13e/11-09

Studentsittning i Zürich

Då var barnen satta framför Monsters Inc
och jag har precis ringt några samtal till Sverige.
Halsen duger, men inte i längden.
Jag låter som en hes kråka.
fast jag känner mig som en lärka :)

Och vet ni vad???
Imorgon ska jag på någon sorts "studentsittning".
Nordiska Roddföreningen har ordnat.
så det är 3 rättersmiddag, dans och massa skojj!
hur fränt är inte de då?!



Så ska parta hela kvällen och natten med massa skandinavier,
unga och partysugna :)

Så nu är jag alltså barnvakt.
men vad gör det? hehe!

Förresten;
Slängde min soppåse idag.
och ni anar inte hur många bananflugor det fanns.
fy fan , blir bara äcklad av att tänka på de.
hoppas hoppas för heaven sake att dem inte är kvar i lyan när ja kommer hem ikväll.
Jag vädra så mycket jag kunde!
urgh.

tjingelingpling!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Tja Diana! jag har värmt upp hela fam. Mattsson åt dig nu!!!! tycker också att det låter smarrigt med en satans bra tre-rätters! särskilt efter en pampig rodd-sväng-om på ena hörnet!



Jag och Danisch ska boka biljetter i helgen, och vi vet bara en sak hittils som vi ska göra på vår resa (förutom att gå bartenderkurs) och det är att leta upp en kinesrestaurang dirr. när vi kommer ut från flygplatsen!! Daniel äter ju faktiskt tre gånger så mycket som jag.. jag ska däremot äta sönder restaurangen jag med! tänk.... 22 timmar utan mat. kommer ligga i chocktillstånd när vi kommer fram. Daniel kommer ju ovilkorligt ligga i koma så det är ju inget att göra något åt. vi får ge honom jordnötssås i dropp istället!



ha det fint serru så blir det fint vet du

2009-11-14 @ 06:38:22
Postat av: linn

3 dgr kvar, iiiiii!!!

2009-11-16 @ 00:10:54
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0