Lördag 28/11-09

Latare för var dag som går.
00:34

har precis kollat klart på avsnittet mammas pojkar,
oj vad spännande!!
Funderar seriöst på att laga lite snabbnudlar
har ju inte ätit ngn kvällsmat.
och japp, så får de bli.
här ska det lagas mat!
ska nog se på paradise hotel också ;)
och SEN ska jag sova ^^

Update!
00:54
Nu är jag mätt och belåten !
mums vad gott det var med nudlar !!
Nu ska jag bara se klart 2 avsnitt av paradise ;)

Jag Älskar att bo ensam!
wohooo!

Ohoj tiden går så snabbt här i Schweizerlandet!


Nu är jag hemma i min lilla lya.
och det är redan söndag snart. gaah!
Helgen har varit ganska intensiv, och kommer förbli så! :)
Igårkväll efter jobbet åkte jag in och träffa Stina och Sofie.
vi strosa runt lite bland julmarknaden på HB osv.
Sedan åkte vi hem till min lilla lya i Richterswil .
Pratade och bara 'hängde'.
Sedan kilade Sofie hem, och jag & stina satte på never back down.
det blev tyvrr inte så mkt filmtittandes, utan mest snack!
klockan blev så mkt så hon somna i min stora bäddsoffa!

Idag sov vi bort halva dagen,
ohj, va klockan 12? haha.
kilade in till stan, köpte en tröja som jag sett i en tidning och sen väntade IKEA!


Jag&stina körde på hederliga köttbullar ( Med pommes !!!!?) och en daimtårta ! :)



Sedan kilade vi till Victoria,
och där har vi spenderat vår kväll med glögg, pepparkakor och ELF!
Julmysfaktor på topp!
Det kom ett meeeeeega långt släp med fotbollssupportrar när ja stod o vänta på tåget hem!


Denna tröja köpte jag idag, mysig va?
hade velat ha den liite längre och att man inte behöver tvätta den med handtvätt och dessutom så fäller dem som tuuusan !! :P men söt är den iaf =D

min söta Linn hade ju en liten present till mig.
2 toalettrullar :D hehe, men ja vågar inte använda dem (A) hehe!
dem är för fina för att torka min rumpa ;P hahaha!
Tack goding!


Dessa söta inomhus uggs köpte jag förra veckan.
Kunde inte motstå , jag ska nog använda dem i tidigt i vår!!:)
Utomhus alltså :P


Min kylskåp;
En fattig au pairs kylskåp, då jag inte drack upp julmusten ikväll så har jag numera 5 flaskor med svensk Julmust!
dessutom har jag 5 apelsiner som kommer slängas,
jag orkar inte skala, och pappa är inte här så han kan inte skala åt mig! =P


Doddlers rink (?) ligger i Zürich och är europas största skridskorink!
(den fortsätter, men kameran fick inte med allt!)
klockan var för mycket när vi var där senast, så vi hann inte åka!!
Ska nog dit nästa vecka med Anski !!
Mysigt va??som på tv!

Nu ska jag se på mammas pojkar !! =D
sen ska jag nog sova,
imorn är det söndagsstros i staden och NEW MOON !!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

miss you like crazyyyy!! längtar tills du kmr hem så ja kan bli hel igen!

2009-11-29 @ 00:23:20
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: Silvia

Hahahaha, jaäter heller inte apelsiner eftersom pappa inte kan skala de åt mig... loool!

2009-11-30 @ 19:55:26
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0