Måndag 16/11-09

Svenska Kyrkan i Zürich.

Då var min arbetsdag slut.
ohoj, endast 2 dagar kvar av denna vecka.
Gaaalet ^^,
jaja, ska strax åka in till Zürich.
Och det är lussebak, godispåsfix och pizza som gäller ikväll.
woho.
sen hoppas jag på tidig läggning.
men mja vi får väl se hur de blir me de.

hejochhå!

Avsked.

Då har ännu en vecka börjat.
Och denna vecka kommer gå sjuukt snabbt.
Eftersom jag bara har 3 'jobbdagar'.
Sedan kommer mina vänner,
På torsdag 10.40 landar dem.
Mina 4 Bästa vänner våldgästar min lilla lya.
Och dem är med mig !!!! Hos mig !!!
Men dem måste tyvärr lämna mig på söndag eftermiddag.
Vilket kommer vara sjuukt jobbigt för mig.

Var för en stund sen och lämnade 'mormor och morfar'.
Har inte ens spenderat mkt tid med dem.
Men shit det var jobbigt ändå.
Jag har suttit nästan helt förlamad i 1h.
Och inom mig finns ett tomt hål.
Jag förstår inte varför.
Men det är grejen med att lämna människor.
Avsked.
Fan vad jobbigt, jag börjar snart gråta också. haha!

Så det kommer bli jobbigt.
Jag som inte kände någon hemlängtan alls i helgen.
haha, mina vänner ni får inte komma ;)
För det kommer vara så jobbigt .. <3


(hittar inte bilderna från veckan jag var i Sverige ... hm får leta på externa!!) det är något speciellt med avsked och flygplats .. man får en konstig känsla !!

Nu måste jag verkligen ta tag i måndagens grejer.
Storstädning och handling.
och vad ska vi äta denna vecka?? hm!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

kan inte fatta, 2 dgr!

2009-11-16 @ 22:55:14
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0