Måndag 2/11-09

Cuz It was Halloween.

Jag har nog haft sämsta morgonen ever här i Schweiz.
Bråkiga ungar som inte lyssnar på en måndag morgon är för jobbigt.
Men orkar inte tänka på det mer.

Några sköna bilder från lördagskvällen.
Så söta tjejer, tråkigt att ni ska åka hem till Jul!





Rörmockarn ska komma snart.
Och jag måste damsuga & Moppa.
sen ska jag även handla.
och tvättkorgen är full... igen.

Ikväll ska jag in .
det blir skönsång i Svenska Kyrkan.
har ja sagt det?
Vi ska lussa på IKEA ..
Hur fränt är inte det på en skala? ;)
inte alla som gör det.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Ing-Marie

Vad roligt, men om ni ska ut på världsturné sen så kanske vi får en chans att se er på IKEA i Kållered kanske, hör av dej i så fall, lova.

kram

/I-M

2009-11-02 @ 18:57:08
Postat av: linn

va kul du verkar ha haft, de gör dig gott!! har du sett bion förresten, hur va den???

man kan faktiskt få ha jobbiga dagar ibland, då kmr du bara uppskatta de bra dagarna ännu mer ska du se;)



och snart kmr vi, jippi säger ja bara!som ja längtar, har ju hört att uteställena e ganska okej me;)du skulle vart me mig å patte i helgen, oj säger ja bara:P hehe



å ja jag har ju glömt att säga att ja+micke har fixat lägenhet..har redan fått den så ska inreda den till helgen fast ja flyttar ju inte förrän januari isf:)håller tummarna att ja kmr in nu bara..när du kmr hem sen i jul ska vi åka hit å ha de mysigt:)

megakram till bara dig!!<3

2009-11-03 @ 00:07:50
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0