Onsdag 18/11-09

Världens Bästa Au Pair familj.

Jag har sagt det tidigare och säger det igen.
Jag har verkligen Världens Bästa Au Pair familj-for sure!

bakgrund;
Jag kånkar på min lilla rosa mac varje dag fram och tillbaka.
och den är då tusan inte så lätt som den är liten.
och mitt rosa fodral har inga handtag, så jag har burit denna i en plastpåse.
häromdagen fick jag en stooor dataväska från Jarl.
men detta tyckt ein Sophie räckte.
så hon kom med en present till mig i kväll.


tadaaa; en dataväska som passar perfekt!!
visst är hon underbar??? <3


Snaart kommer ni, hur galet är det?
10.40 landar ni, och jag står där då!!
Love Love Love <3

för bra för att vara sant.

Jag&Min Bästa vän Patricia har pratat om att hon borde komma till mig och jobba som Au Pair.
och vet ni vad? detta kanske sker :D
Stina (min nyfunna au pair vän här i Zürich) ska åka hem till jul och börja plugga.
och patricia har varit i kontakt med just hennes familj!
Så jag hoppas med alla fingrar och tummar att patricia blir den nya stina ;)
gaah,
kan ni förstå?
Jag & Patricia i Vår i Zürich , oslagbart!!



Och om 22h är ju hon här!
Och mina andra bästaste vänner!!
Gaalet bra allt detta kommer bli!!
Mitt au pair år blir bara bättre och bättre <3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Det är det vita polykarbonat-skalet som bidrar till den höga vikten. Min unibody-Mac i aluminium sparar hela 0,2kg trots samma yttermått :-)

2009-11-19 @ 06:33:26

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0