Onsdag 4/11-09

Slut på krafter.

Är helt död i kropp och själ typ.
Gårdagen bjöd på en impulstripp till IKEA.
Shoppade ytterligare julmust & kola snören, woho!
så blev inte så mkt sömn igår heller.

men men men.
Idag är det tyska,
så jag kommer hem till lyan runt 20.30.
då har jag några måsten att göra.
Men sen hoppas och tror jag på en tidig läggning.

Är hemma med Harald idag.
Han somnade förrut.
och det gjorde jag med. skönt.
Men kroppen är fortfarande trött.

Nu ska vi ut till en lekplats.
Kanske mata några fåglar om det finns?
Det har regnat hela dagarna.
Men nu är solen framme.
Det är ändå 8-12° så att :)


Jag saknar härliga sommarkvällar med gott fika, härligt väder, vid vattnet med goa vänner!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0