Söndag 1/11-09

Redan November.



Är precis hemkommen från en riktig schweizisk bio upplevelse.
Jag&Anski kilade iväg.
Köpte dricka, popcorn&godis.
Hittade inte vår bio med skinnstolar.
Hoppade in i en annan bio.
Grabbem i kassan var lite smådryg.
vi köpte biljetter.
Söta Anski bjöd mig på bio, hon hade fribiljetter.
Vi gick till Starbucks.
Men deras blender var trasig, blev ingen frappe.
Gick tillbaka.
väntade och väntade,
vääldigt classy biograf. rent.
(dem visade New Moon överallt typ.!)
och vi bestämde att vi faktiskt ska se på den!
gick in i biosalongen, och vad ser vi?
Jo skinnfåtöljer - woho!
Dem har förresten paus mitt i filmen.
Kissepaus/glasspaus.
Vi sprang och sprang efteråt.
vi missade INTE tåget. woho.

( en tjej och en kille ska sätta sig på raden framför oss.)
Jag säger, i normal ton, "nej Sätt er inte framför, sätt er inte framför,)
mest för att jag vilel ha mina ben där och det var tomt i raderna framför oss
då hör jag tjejen säga till killen lite tyst "vi kanske inte behöver sätta oss där, så behöver vi inte sitta precis framför!

fy tuusan vad jag skämdes!!
hahaha, det var ju inte meningen att hon skulle förstå vad jag sa .. haha!

dessutom när jag skulle välja läsk och säger "den här ska jag ha!
så säger en kille bredvid mig "nej den häär ska jag ha"
haha, han frågar vart i sverige ja kommer ifrån och önskar mig en trevlig kväll.hahaha!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

Asså! Man lär sig aldrig att det här stället kryllar av svenskar och skandinavier!

2009-11-03 @ 09:48:08
URL: http://stajna.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0