Söndag 22/11-09

Borta.Ensamt.

Nu är mina vänner i Sverige.
Och ser på vår älskade film, New Moon just nu!
Har haft bästa helgen på läänge.
Och jag anade att tårarna skulle komma.
Då jag hade en klump i hals&mage (ångest!) från igår.
Hatar avsked.
och yes tårarna kunde int ehejdas vid flygplatsen.
jobbigt. men ack så skönt och välbehövligt.
Nu ska jag se på film.
Städning&rensning får ske ngn annan dag.
Jag ska äta ur den 653grams stora lakrits lösvikts påsen jag fick av mina vänner.
Uppdatering kommer!
I promise<3


Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

UNDERBARA människa:)

2009-11-23 @ 11:38:23
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: Josse

Det var ngt som saknades på vägen hem nästan hela resan. Tar ett tag att vänja sig att vara utan dig :(

2009-11-23 @ 18:04:40
Postat av: Anonym

Shit sitter som på nålar nu och väntar på uppdateringen :D:D miss you

2009-11-23 @ 21:34:53

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0