Söndag 29/11-09

För hög förväntningar?



Då har jag sett på New Moon.
måste erkänna att den inte var så bra som jag trodde.
kan vart för mina höga förväntningar.
jag har längtat sååå, boken var så bra, 'ALLA' på facebook har skrivit hur bra den är osv osv.
Biosalen var grym iaf, och den var ju inte dålig, det säger jag inte!

Det vart ju julmarknad.
och gud så mkt folk!
och jag är numera över 1000 kr fattigare.
eller en höstkappa rikare!
(måste dock få lite råd av morsan, är jag verkligen värd detta?? haha!)
men jag har ju faktiskt betalat av min böter nu.
Så jag borde unna mig det, och vet ni vad?
Det är bara ett par stövlar som saknas på mig, sen är jag redo att fylla 20!
alltså; jag ser äldre ut i den kappan!
måste rådfråga Erika bara, hur hon gör med kragen/luvan och halsduk osv.
(är nämligen en likadan som hon har! och den är übersnygg på henne! därav blev jag kär i den!)

Nu ska jag greja med annat.
borde egentligen göra veckans matmeny.
men orkar inte,
film lockar mer!

Brända mackor. tusan.

1:a advent och julstämningen överflödar i lyan på Storchengass 12. Not!
Eftersom jag knappt förstått att det är julafton om 25 dagar.
Julklapparna är alla inköpta. Not!
haha.

Nu sitter jag här,
och vad har jag för frukost?
4 toast mackor, woho!
Men jahapp, jag skulle självklart bränna de 2 så nu luktar det kol över hela lägenheten.
yes!
så nu har jag 2 mackor varav en är skalk .. kul!

IKEAs ekologiska smörgåsgurka står framme,
likaså nutellan, LÄTTA och den dyra apelsin juicen.


Jag har alltid sagt att jag är den sötaste av syskonskaran LIM.

Om 40 min går tåget mot staden.
Lite söndagsmys på staden och förhoppningsvis ska julstämningen infinna sig hos mig.
Iallafall så får jag träffa min prins.
Min prins, som jag längtat.
Edward Cullen!
(pappa; det är alltså en vampyr i en film! haha!)
New Moon ska se storslaget,
och vi är placerade på en balkong, glasögonen är packade!

Vi hörs folks.
Och jag ska slipa på någon avslutnings fras som alla bloggare har.
typ
Kärlek från Kinesen .
eller kanske inte, haha!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0