Tisdag 17/11-09

5 brudar i lyxförpackning, i 1.5a

Satt precis och funderade hur fasen det ska gå att trycka in 4 extra sovplatser i min lilla 1.5a!
täcken, madrasser och kudden ?
Ett problem är ju att farmor och respektive kommer exakt samma dagar.
så där ryker två täcken & kuddar.
Men det ska nög läsa sig den delen, har ju massa filtar & prydnadskuddar osv!
Jaja,
min bäddsoffa är ganska stor, går nog att trycka in 3 pers där. skavfötters ^^,
tror att det blir fix med detta imorn för min del.
får nog ta bilen fram och tillbaka med sakerna ^^, haha!
aja brudar, hoppas ni inte förväntar er ett lyxhotell, det är ju trots allt bara en liten au pairs lya!


(Hade så sjuukt skoj senaste kvällen ihop. gaaalet! Och ni kommer om 47h. galet!!)

Det kommer bli så sjukt skojj =D
och vi ska testa på 2, för mig, nya klubbar .
Alte Börse och Kaufleuten!




(På Torsdag så är det Alte Börse först ut . Gratis inträde fram till 24. En åldersgräns på 20 som inte ska vara några problem, då vi är tjejer ;) oftast är åldersgränserna 18 för tjejer och 23 för killar här i Schweiz..!)



(På fredag väntar Kaufleuten, ett bratt ställe enligt min värdpappa. Hehe, något större än Alte Börse .. vi får se, det enda jag/vi begär är bra msik, mkt folk och ett dansgolv där vi får skaka rumpan , haha!)

Vad tycker ni tjejer, ser detta lovande ut ? ;)


(me like ! det får gärna regna imorgon, men tusan inte torsdag,fredag&Lördag!!!)

Nu ska jag äta pasta med pesto
intressant. aldrig gjort förr!
och se på ullareds senaste avsnitt ;)
och just det;
Idag har jag varit i Zürich i exakt 3 månader!
Det har gått sjukt snabbt men samtidigt inte .
Känns som jag varit här i 6 månader !! hehe!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0