Torsdag 26/11-09

Inte lilla folkan inte.

Har suttit och kollat lite biografer.
och vi/jag har nog bestämt oss för att gå på Zürichs största biograf!
Abaton med sina 12 salonger och 2284 sittplatser - det ni!
och just New Moon är i den Största salen också (!!)
med sina 17 rader, 404 sittplatser, där de finns balkongplatser och även guldplatser där du får betala 260kr för en sittplats.
Vi ska nog nöja oss med en vanlig plats,
frågan är ju nu; Vilken rad ska man välja? ska man sitta på balkongen?


Såhär ser det ut iallafall,
Zürich största biosalong! :)

Ja menar, har jag fått vänta 1 vecka på filmen så ska den ses storslaget!! =)
Ska in ikväll med Anski och boka!
men kollade bokningssidan, och det var lugnt, vi får tom mittenplats =D

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0