Fredag 23/9-09

Jag fixade det! Nästan iaf.

Det blev ganska sent ikväll.
vi skulle ju på bio.
blev glada över att veta att det går bio ända till 23.30.
men anski glömde plånboken.
så vi fick vända halvvägs.
tillsist hamna vi på donken. haha.

jaja,
nu är jag hemma.
och jag har fixat Internet i min lya!
dock fungerar det inte utan sladd.
hm, det Ska ju vara trådlöst.
Så jag måste ha missat ngt?
men jaja, det duger än så länge.
får ligga i sängen med modemet & datorn.
opraktiskt, men funkar så länge.
jarl får fixa det trådlösa ngn dag!

nu ska jag göra ngt.
borde sova.
men äsch, jag är ledig imorn :)


Äntligen Fredag.

..Och jag sov till 11.
Jag var ledig idag. skönt,
så jag stack till affärn på morgonen.
fast först blev jag väckt av posten.
woho, mitt modem har kommit!
Nu är det bara att hoppas Jarl kan installera det åt mig imorgon :)
Jag handlade ekologisk müsli, spaghetti, saft och yoghurt.
Sedan såg jag på Monsters vs Aliens.
Och efter det kollade jag in massa massa gamla bilder.
fy tusan vilka tider, åhåå.
kunde inte sluta att le.

Nu sitter jag hos familjen.
Ska äta middag med de ikväll.
woho, skönt, behöver inte bara äta snabbnudlar ;)

Därefter bestämde jag & Anski att vi skippar utgången ikväll.
hur mkt jag än vill gå så är nog 350kr lite för mkt att betala.
Jag är ju fortfarande en fattig Au Pair som betalar av bilkrockar :P
Så vi ska gå på bio istället :)

Imorn blir det utgång.
hej så länge!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0