Fredag 2/9-09

Min lya.

har spenderat hela eftermiddagen i lyan.
vääldigt spännande!
vi har dock inte fått in bädsoffa, säng,matbord tv, tv-bord o lite smått o gott.
men men ..
har ju lovat er bilder, och antar att ni är nyfikna ? :)
så here it comes!!!


En liten avskiljd halv vägg :)men där är köket iaf !!


en liten närmare titt på köket, jag har diskmaskin, au pair lyx ;)


mitt badrum :)
jag köpte 30-pack med ROSA toalettrullar idag ;) hehe det var rea^^
Har man egen lya så får man bunkra ;) fast denna gång betala faktiskt familjen ^^


Rummet :) vi hade faktiskt tänkt ändra på sängen lite, den ska stå längs högra väggen och bäddsoffa mm stå på vänstra sidan .. för då får man mer kök & vardagsrum och så göms sängen lite till höger .. :)


Så sängen ska alltså på denna bilden stå vid vänster sida ..framför garderoben :) !!

Så där var min 'lilla' lya, 1,5a på 34kvadratmeter !!
det kommer bli huur mysigt som helst.
ska inte flytta in ritkigt än, men de gör inte mig ngt.
för ja får inte bredband förens om ca 2-3 veckor .. 'och utan internet blir de vääldigt ensamt faktiskt =( hehe!
Internet&facebook is my friend..

NU har jag bråttom.
Ska äta oh packa.
för ikväll sticker jag & fyra andra till Lugano !!
vi hörs på söndag (om inte vi åker till Milano, som ligger 1h från där!)

(btw; kan inte publicera vissas kommentarer pga information läcks ut ;))

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

åh vilken härlig lägenhet! ser jätte fin ut! :D

du ska se våran den är liten och vi är fem som bor här! haha jag säger bara, du har lyx! :D

2009-10-03 @ 00:49:06
URL: http://londonthecityandi.blogg.se/
Postat av: linn

Där kommer jag att trivas superbra!!! ha en mysig helg:)

2009-10-03 @ 14:40:55
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: Frida Uttrin

Åh gumman är så glad för din skull! lägenheten ser verkligen toppen ut, perfekt första egna bostad :P Är grymt avis, jag vill också inreda och piffa min egen lya..men min tid kommer väl den me! längtar sjukt mycket tills vi kommer i november och får se den in real life ;) men på freda kommmer du till lisch och då ska vi fra hela veckan! Sköt om dig tills dess och ha en trevlig helg :)

2009-10-03 @ 15:22:07

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0