Lördag 10/10-09

Jag är nöjd.

Testade mitt nyinköpta röda läppstift.
haha, hade inte testat innan jag köpte det. ville bara ha det.
Men jag blev riktigt nöjd faktiskt.
Kanske inget jag ska ha till vardags? föredrar läppglans då.
Men mkt snyggt, jag tänker f.e.s.t ;)
&min paljettväst är ju underbar ;)


Så här är två egokort jag/julia tryckte nyligen =)
förresten; mitt hår i nuläget är när det är som bäst !
I love it ! <3 (kanske inte i bilden nedan men :P)


Vi testade ngt nytt idag, Garströms istället för Söderströms :)
det blev en billig fika, och vi fick prata ostört =)

Nu servera mamma mig precis Nudlar.
(inte snabbnudlar!)
underbart!

I Lidköping.

Julia & Pappa blev riktigt överaskade.
Jag låg under täcket och med mörk röst klockan 5.10 på natten "Papaaaa, pappaaaaa"
haha, han trodde inte sina ögon :)

Idag var det till att ta på sig halsduk&Höstjacka.
I schweix för 3 dagar sedan var det 27 grader ... behöver jag säga så mkt mer?
CYKLADE till staden, (min kräfta är ju tyävärr avställd)
mötte upp Frida, Linn&Patricia (Alla tre försenade. . ajjabajja!)
Fikade & pratade & gick på staden :)
Jag fick med mig en paljettväst hem (woho, love it!)


Det var sjukt härligt att träffa er igen .. kändes (dock?) inte som om jag varit borta i 2 månader, faktiskt. Vilket är positvit antar jag ? =D

Men mina kära vänner,
Visst det är jätte mega skönt att komma hem.
men jag känner att denna staden har inte så mkt mer att erbjuda.
Jag har varit här i 1 dag nu,
och börjar redan bli rastlös...
(iofs hade jag jobbat på donken om ja vart här, men ändå!)
Angående donken, Jag&Fredrik var förbi där en sväng igår.
Jag skulle hämta lönebesked.. det bara väldle känslor när jag kom dit.
Jag menar, det var ju som mitt 2a hem hela första halvan av detta år!


Hann även träffa denna tös 2 gånger under denna visit i staden.
(japp, vår stad är inte så stor!)
och även hon flyr ju landet i veckan,.
Så jag är faktiskt J*vligt glad över att ja faktiskt har en biljett hem till Schweiz nästa Söndag! :)

För en vardag bestående av donken dag in o kväll ut, lidköpingstaden, stadt osv är inget jag skulle klara av mer än 1-2-3 veckor? ..
Älskar att kunna träffa mina vänner/tjejgänget, men dem jobbar ju också så .. <3
SÅ jag ska ta vara på denna veckan,
för jag är faktiskt glad för att vara hemma!! <3

Kvällen är planerad såhär.
Ska äta och ta de lugnt nu.
sedan hämtar Patricia mig vid 17.30
(yes, jag känner mig jätte handikappad utan min kräfta<3)
Vi åker o köper godis&hyr film.
Sedan ska vi se på Vampire diaries.
Sen spenderas kvällen hos Frida,
där även Josse vännen är :)

tjingeling<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: tove

nej, du har förstått det helt rätt, har varit här i en vecka nu! :) vart håller du till? hur länge har du varit här? kram!

2009-10-10 @ 17:56:02
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Frida

åh gumman känns så braaa att du är hemma igen! otroligt skönt att få träffa dig igen vännen, de behövde ja! Me like that lipstift, kanske kan få låna lite på fredag. Tänkte köra helsvart nämligen å då kan de vara snyggt me lite färg på läpparna!! ;) see ýou tonight my darling <3

2009-10-10 @ 17:58:36
Postat av: Helga

haha, jag kan vara världens trögaste människa. jag satt ett bra tag och funderade på var det fanns nåt som hette söderströms i zürich innan jag kom på att du var hemma... hoppas du har det bra hemma :)

2009-10-11 @ 14:57:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0