Lördag 17/10-09

Så mycket jag vill, men så lite jag får.

Då var det dags att börja packa ner allt jag ville ha med mig.
ehm, det gick ju lite sådär.
mästerpackarn mamma packade hela min väska full.
och då fick vi ändå utesluta en 10 kg saker.
som vi tänkte att brudarna kunde ta med när dem kommer.
upp på vågen och .....
28 kg ??????
så det var bara opacka ur 8 hela kg !!!



Så jag fick tyvärr inte med mig allt jag ville.
Men två stora Ullareds kassar ska jag bära med mig till Patricia.
som mina vänner ska få ta med sig till mig om 1 månad :)
mitt handbagage består av massa godispåsar.
för visst får man ta med sig godis som handbagage???
det är väl bara vätska som inte får följa med?!

Aja,
till något annat.
Gårdagen slår verkligen Allt !
Kan verkligen inte med ors beskriva hur jäkla underbara ni är mina vänner !


Ni är Bäst <3


Det började ganska lugnt, satt och pratade och umgicks. <3


Jag hade köpt lite choklad från mitt chokladland till mina kära chokladälskande vänner.
De fick varsin Lindt chokladkaka & en stooor maltesers påse att dela .. <3


Sedan spelade vi vår finalomgång av 'Visst'.
Trots att vi låg under, vi fick höra självsäkerhetstoner, mobbning, svett, och allt vad kortspel innebär så segrade Jag&Linn .. vilket vi ioförsig visste att vi skulle göra ;);) hahahaha! <3



Sedan blev det lite singstar och annat bös.
sen vet ni vad?? då var det 3 kameror radade och självutlösaren som tar 10kort/gång började blixtra.
fy tusan vad vi är bra ;)
Btw; Red lips var det på alla brudarna en stund, sen banga josse&Patricia. ;P


Tack Richard som sedan körde oss till Staden, där vi entrade Stadt.
Det var ett förväntat dött helgen innan lönings Stadt.
Men har man helt underbara vänner så kan det inte bli bättre !!

Superdunder Tack till er mina underbart härliga vänner!

Ni är helt enkelt Bäst <3
Vad skulle jag göra utan er? helt seriöst.
åh det är dessa dagar som gör att jag inte vill åka tillbaka till Schweiz.
Men jag vet att ni finns där, och om 1 månad kommer ni till mig. därefter månaden efter kommer jag hem igen och då är det annandag som väntar oss <3

Ikväll är det sista kvällen i Lisch.
och tur är väl det att jag ska spendera den med er ikväll.
Men nu ska jag prata lite med mamma&pappa<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

come back, come back, come back..

2009-10-19 @ 15:07:29
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0