Lördag 24/10-09

Solen skiner himlen är blå!

vaknade 12.12.
herregud, vad deprimerande tänkte jag.
solen sken som tusan. (men mina persioner släpper ju inte in ljus!)
så drog upp dem.
vad skulle jag nu göra då?
Lisa ringde och förgyllde min dag typ.
vi drog till Rapperswil med bilen.
så skönt väder.
16° och stråålande sool.
vi gick in på en affär, jag kom ut med 2 tröjor!
sedan tog vi en frappucino på starbucks.
satte oss vid havet och abra njööt! underbart!!


Tack Lisa för att du förgyllde min eftermiddag!


som vanligt går det inte att fånga på bild, men utsikten var underbar!
man såg alla alp/bergstoppar och gaah de va såå fint!


hitta lite bilder från förra söndagen, när jag&mina kära vänner var i göteborg, och när jag lämnades på landvetter .. Ni är bäst <3


häromdagen så gjorde jag ett litet projekt, ser ni vad jag har satt upp? en walk of fame typ =D


här har ni det :) fiint va? ^^,

nej nu ska jag göra iordning mig kanske.
för ikväll blir det feeeest =D
hoppas på mkt dans !! <3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

du menar inte Wall of fame då?? ;) hoppas allt är bra gumman, saknar dig här i norge/sverige.. =)

2009-10-25 @ 12:28:43
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0