Lördag 31/10-09

Off to Luzern.

Sitter förtillfället hos familjen faktiskt.
Eftersom det blev så sent igår med barnvaktningen så somnade jag här inatt.
Strax kommer Lisa, då ska vi iväg till Luzern.
Lisa ska visa oss lite goa ställen och vi ska bara vara där.
Maria, Jennifer (&emma?) hänger också med!

Jo igår var jag ju inne och skulle leta efter min kära brödrost.
Jag stack in på H&M en snabbis innan jag skulle möta upp Sofie.
Köpte mig en långärmad bas tröja.
Därefter kilade jag & Sofie vidare till Binz.
ohoj, vi fann ett litet heaven.
Jag Hittade min brödrost (!!!!!)
Sofie nappade också en..
så det ska bli intressant att se om det är något att ha !
men för 35 kr kan man kanske inte begära så mkt?!

Nej nu ska jag kolla läget lite.
ikväll blir det ju HALLOWEEN party ..
ska bli kuul =D

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrik

det kanske är en engångsbrödrost

2009-10-31 @ 14:52:28

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0