Tisdag 20/10-09

Det var det.

Ja det var det.
Efter många många tårar och värkande mage så bestämde vi oss för att jag fick ta ett flyg som egentligen itne skulle funka med datumet. men jaja.
satt där, hade tom tagit bilen till lägenheten för att hämta banken dosan.
skulle precis klicka hem en flygbiljett.
ni tror inte biljetterna är slut då eller??
tårarna kommer igen.
jag orkar inte mer.

Desperat letar jag vidare.
det finns en som kostar 300kr mer.
och jag kommer hem väldigt sent.
men what tha fuck.
klickar hem det ....
och JA det funka (!)
så kära damer och herrar!

22.10 - 19 december landar jag på Landvetter!!!!
och stannar så länge som
4 Januari (!!!)
Jag är lycklig, trots inte så bra tider och datum, men shit the same.
Jag kommer hem !!!! :)

Klumpen i magen och tårarna släpptes direkt.
det var ren Lycka!

Det ska firas inne i Zürich ikväll.
Hoppas på en starbucks eller två ;)


åh jag orkar inte.


va faaaaaan.
skulle ju leta flyg igårkväll.
hem över jul&nyår.
och det såg vääldigt illa ut.
de datum jag vill/kan åka så kostar biljetterna jätte mkt.
de datum ja inte kan så finns de flyg för billigt.
men jag har inte mkt o välja på.
så jag är bara rädd att det höjs.

ja menar, ett möjligt flyg ja skulle kunna ta ökades med 900kr under en natt.
fan.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Josse

Kosta vad det kosta vill, bara du kommer hem då! :)

Är inte vi värda det? ;)

2009-10-20 @ 13:50:36
Postat av: Johanna

OJ! herregud höjdes priset så mycket så fort! men det klart alla vill ju hem över jul. men boka med en gång så blir det ju billigare än om du väntar. hur länge planerar du va hemma? DÅ ska vi ses! :D hoppas allt är bra med dig! :)

2009-10-20 @ 13:53:55
URL: http://londonthecityandi.blogg.se/
Postat av: linn

åh stumpan min!

du e inte ensam om att gråta,men visst känns det mkt bättre efteråt?..å visst fixade de ju sig tillslut efter många om..man får ha sina downpeerioder, livet e inte en dans på rosor. jag är bara så glad över att du kmr hem överhuvudtaget, betyder massa! spec över den mysigaste perioden på året:)vi ska äta massa julgodis! och snart e denna veckan över me så vi kmr ett steg närmare dig, då ska vi trösta dig!

gråt bara ut alla jobbiga och tunga känslor, sen tar du en bit lakrits och tänker på vårt fina kortspel så ska du se att hjärtat läker lite iaf;)

Love you babe!<3

2009-10-20 @ 21:59:21
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0