Tisdag 6/9-09

Jag kommer att trivas.

Idag var jag över en sväng med lite saker till lyan.
såsom de flesta av mina kläder, skor & kuddar.
och vilken chock jag fick.
Familjen hade grejat halva lördagen med lyan.
Tavlor var uppe, sängen, bäddsoffa osv osv.
så var tvungen att ta kort och visa hur fint det är =D


Mitt rum då :) så himla mysigt, det är mitt hem liksom =P


ena delen av rummet, "vardagsrummet" :)


precis mittemot, min säng ^^,


köket :) skåpet står kanske lite fel, men de duger. det är ett städskåp ungeför!!.

Badrum&klädhängare&skoställ ..

Sedan ska ett matbord & 6 färgglada stolar också få plats, men det får de :)
Jarl åkte 20mil för dem igår,, det är sånadära stolar som vi har på donken i lisch.
enfärgade & färgglada :)


Mitt hus, det är rosa i verkligheten :) ljusrosa !! kortet blev visst liggande, men jaja!

Kommer att supertrivas!
kan väl i princip flytta in när ja vill,
men kruxet är att ja inte har ngt internet där än ..
och internet är ju ett måste om kvällarna ^^
Så just nu (på vardagarna!) känner ja inget behov av lägenheten ..
men ska nog dit o pyssla med den ikväll :)


behöver jag säga vad jag ska grejja med nu?!?!


Husmamman Diana, hehe .. jag har sorterat så fint ;)
och dessutom ska alla barnens lakan tvättas&grejas denna veckan ..

vi hörs!

Mottagna kommentarer:
Postat av: tove

fy vad härigt med egen lägenhet!

2009-10-06 @ 19:19:47
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0