Torsdag 1/10-09

Förbannade tv4.

Nu blir jag faktiskt arg.
Jag har följt idol, varje jäkla avsnitt.
Men nu har tv4.se beslutat att man inte ska kunna se på hela programmen via internet om man inte är i Sverige.
vad är det för skiiit?
va fasen. ååååh, ledsen ja blir =P
ja skulle ju följa det i höst !!!
Hur fan gör ja nu då? :P
och jag hittar tyvärr inte programmen på youtube.
Hade programmen för audition på youtube.
men den snubben som ladda upp har slutat med det.
gaaaah, frustration !!! Måste tänka va ja ska göra =P

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Det var verkligen sniket gjort av TV4! Att de kontrollerar IP-nummer på detta sätt är faktiskt helt sjukt.

Jag tror dock fortfarande att du kan skaffa en prenumeration på "TV4 Anytime". Då ska du kunna se det mesta som normalt sänds i rutan, dock kostar det en slant.



Det enda gratisalternativet jag kan tänka mig är att kika på typ Pirate Bay och söka efter Idol 2009. Men då måste du tyvärr ladda ner varje avsnitt.

2009-10-01 @ 21:52:07
Postat av: tove

ånej! det som kändes som en liten räddning (att kunna se på internet alltså) nu när jag åker till schweiz jag med! man kanske kan ladda hem? visst är det lagligt där? :D

2009-10-02 @ 00:54:55
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: gabriela

Haha, jag följde också idol på internet, men nu har vi fårr kabeltv installerad och där har vi faktiskt 3 svenska kanaler (4an, svt1 och svt2).

När är det du kommer hem och hur länge stannar du?



Om du ska fortsätta krocka så mycket kan du ju be din familj att sta din lön och betala alla reparationer, då slipper du få pengarna och se dem försvinna! JAG VET att jag är smart, du behöver inte tacka mig!



Nu har karin och juliat flyttat hit! KUL!



PUSS



2009-10-02 @ 16:29:35
URL: http://hejgabriela.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0