Torsdag 8/10-09

Jag är hemma. Eller?

Nu har jag varit här i snart 2 månader.
Känns inte som så faktiskt.
Rutiner börja komma, och mer av de ska de bli.
nu när jag fått min egna lya..
Vart är mitt hem ? egentligen. hehe.

När jag ska hem så ska jag köpa med mig massa godis hem.
(jag har liksom två hem. hehe!)

Igårkväll sov jag i min lilla lya för första gången.
det var lite ensamt vill jag säga.
Förstår verkligen hur mycket internet gör.
men jag duschade (märkte att jag inte hade schampo, så har köpt idag!) och såg på en shopaholics bekännelser och åt maltesers & drack mjölk ^^,


Där är den hemska italienska 'pizzan' ... Har inte sett något värre =P


Stina,Jag&maria på vårt hotell .. Jag ser faktiskt riktig hemsk ut =P


Jag har köpt ett RÖTT läppstift, har alltid velat se hur ja ser ut i de .. så nu är de köpt iaf.. i MILANO ;)


Vi var framme i MILANO =D hehe ,,
btw; Snodde Marias ADIDAS tröja under resan, Älskar den (!!), strl 40. så den var såndära stor och mysig!

Idag har det varit lite i göra.
eftersom familjen åker till Dubai imorgon.
...och vad ska jag göra? Det är en fråga som återstår att se ;)

Vi hörs :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

haha du börjar sakna mina stora tröjor ;)

2009-10-08 @ 20:06:42

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0