Måndag 7/9-09

Syster 22 år.

kom på att jag inte kan sova ju.
min storasyster Silvia fyller ju 22 år om 20 min.
måste skicka iväg ett sms!
gud, jag är trött (A) hehe.
men men, vad gör man inte för sin kära syster?
Grattis i förskott systerdyster ;)


(oj, felvänd, jaja mac är knäppt så att!)

Svenska kyrkan.

Nu är jag hemkommen från en kväll i Zürich.
var ju meningen att träffa massa folk i Svenska kyrkan,
men det slutade med att vi ändå var vårt "gäng" där.
blev ju så när de va två stora bord !

men svenska kyrkan var iaf mysigt.
de har aktiviteter lite härsom, so om 2 veckor ska vi på rundvandring av stan:)
frivilligt såklart, men why not?

Söta lilla Erika kom ju "Ända vägen" från Luzern ikväll:)
känns som vi känt varan lääänge, även fast vi bara setts 3 gånger..

jaja,
sitter o äter äpple & chips.
klockan är snart midnatt
jag veet att ja borde sova.
för varje morgon lovar ja mig själv att "nästa dag" så ska ja sova tidigt.
vet att ja kmr vara såå trött imorn.
så bäst o lägga sig!!


ja pappa & mamma-självklart saknar jag er och Sverige ;)
fast jag ser fram emot mitt år här nu :)
vi ska hitta på massa skojj, oktoberfesten i tyskland är ngt stort att se fram emot ;D

vecka 4.


Nu var det tre veckor sedan som jag satt på flyget.
Känns som om det var 3 månader =P
hehe, men som sagt jag har saker o se fram emot med jämna mellanrum.
10 dagars ledigt i oktober,
vänner som besöker en i november.
och Jul = hemvisit :)
däremellan ska jag ju flytta in i ngn lägenhet också.
guud vad jag håller tummarna för den lilla.
men som sagt, svårt att få lägenhet här :(

jaja, nu har jag precis skrivit klar min diffusa shoppinglista.
ska bege mig och handla nu :)
hörs senare,
jag ska in till Zürich direkt efter "jobbet".
träffa andra au pairer och bege mig till Svenska kyrkan ^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

jadu tiden går fort! längtar tills vi får träffa vår pratkvarn igen;)

2009-09-07 @ 12:28:35
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: Silvia

haha.. tack för bilden då =P

2009-09-08 @ 09:50:23
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Erika

Hej! Har du kollat upp om jag kan komma i helgen?

2009-09-08 @ 21:32:05
URL: http://erikapiika.blogg.se/
Postat av: Fredrik

NU BLEV JAG AVUNDSJUK! vill också på oktoberfesten

2009-09-10 @ 00:08:35
Postat av: Fredrik (igen)

Så mac är knäppt säger du alltså? jag får ju min dator imorn xD hihi

2009-09-10 @ 00:10:15

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0