Fredag 25/9-09

Zürich.

Det blir en sväng in till Zürich.
Men inte förens 21.
Så det kommer bli en sen kväll idag.
jobbigt, men jag behöver nog social kontakt.
Även fast jag behöver sova.
Imorn går tåget 9.19 in igen.!

Nya friska tag.

Gårdagen är att förglömma.
Iallafall ett tag, tills slutsumman kommer.
fick in lite lön (sista från Donken) in till kontot idag.
det ska väl räcka att täcka mina dåliga parkeringshändelser(?)
tråkigt att lägga pengar på sånt.
vi får se helt enkelt.
Tack Mamma&Pappa för stödet igår då det var som värst.


mina barn är förresten så sjuukt söta.
Igår;
Harald; Diana, du är helt röd på nästan.
Jag; Jo, jag är lite ledsen bara. Näsan blir vit tills imorn
(jag snyftar lite)
Sixten; Diana, du behöver nog fräsa din näsa!
(sixten går iväg och kommer tillbaks med EN liten ruta toalettpapper. haha,!)
Sixten; Varsegod diana, fräs din näsa!
(Harald&Sixten kollar intensivt när stora ledsna Diana ska fräsa sin näsa med de lilla pappret)
Sixten; ojdå, det räckte inte, jag ska nog hämta en hel rulle till dig.
så sjuuukt söta är dem, kan ju inget annat än att le :)

Dagen har varit ganska seg ändå.
Vaknade med bultande huvud..igen,
Så jag har tagit en alvedon... igen.
Tack Mamma! för att du tvinga med mig 100 alvedobtabletter =)



Men Jag&Harald har varit och storhandlat idag.
Det är förbaskat kul att handla :D faktiskt =)
Gick i två mataffärer, enbart för att Harald ville ha Monsters vs Aliens glass.
och det fick han, vilken snäll Au pair jag är (A)

Ikväll ska jag antingen ta de lugnt och se på "Låt den rätte komma in" med Jarl.
Eller så ska jag åka in till Zürich och träffa Vänner.
Är ganska slut och trött, samtidigt är de bra med social kontakt.
vi får se.
Imorn ska jag med svenska kyrkans stadsvandring :)
då träffar jag ju dem där i värsta fall..

Ha en supermysig Fredagskväll vänner.
det är väl 'Oktoberfesten' på Stadt? ;)
(sorry Josse ;) du har ju inte facebook, kan inte hålla koll på födelsedagarna (A))

Mottagna kommentarer:
Postat av: soooofia

Jag lider med dig, stackars lilla diana! Men slönt att föräldrarna är så snälla!! Jag körde bil för första gången idag och det gick fint, ända tills jag skulle backa och inte kunde lägga i backen, tur att det var nerförsbacke...höhö

2009-09-26 @ 02:54:35

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0