Lördag 12/9-09

Min lya.

VI HAR IDAG FÅTT EN LÄGENHET!!!
igår var vi och kolla på en, den var verkligen jätte mysig, lagom stor 30 kvadrat! och mysigt kök o "allt," det fanns tom diskmaskin :P hehe,
jag&sophie blev helt kära,, så vi har gått o hoppas.
och nu imorses ringde hyresvärden!
Vi hade fått den =D
(såg mörkt ut när dem fråga om hur ofta de byter au pairer, om de va rökare osv osv!)
jag är helt exalterad =D
bir nog inflyttning 1 oktober, o kanske ngn helg innan, wohooo =D
för att rummet/lägenheten stod tom :)



btw; Erika är här och stannar hela helgen :)
igår såg vi på The Hottie & the nottie och såg på IDOL avsnittet =)

Nu ska vi in till Zürich för shopping!
woho, ikväll blir de utgång, fest hos Maria ;)
och de kan inte passa bättre med ett humör som detta!!

förstår ni?! jag har fått egen lägenhet =D=D=D

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

åååh nu har jag hunnit läsa igenom din blogg! vad bra du verkar ha det! vad fint det ser ut på bilderna! :D happy for you! lycka till med flytten! :)

2009-09-12 @ 11:23:18
URL: http://londonthecityandi.blogg.se/
Postat av: Frida uttrin

ååhh Diana fasen vad kul! tänk en egen lya, nu kan du göra precis va du vill;) är såå glad för din skull gumman! längtar tills november då jag kommer och får se detta :p kössssss

2009-09-13 @ 15:52:59

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0