Måndag 14/9-09

Halsont.

tusan också.
har varit dålig i halsen de senaste.
men nu har den gett upp ..
det svider som fasen.
Ännu mer när jag pratar.
så ja håller tyst .
ja dööööööööööör!

Impulsköp.

Igår impulshandlade jag en stor sak.
som många redan vet om.
men fick syn på en annan grej idag.
den nya iPod nano 5th generation,
med en inbyggd "videokamera"
Kanske något för mig?!

Min lilla röda tjocka ger ju snart upp.
Eller så ska jag förresten önska mig denna rosa nya till julen kanske ??
får tänka på saken :P
inga impulsköp mer,
gårkvällen blev dyr =P



NU så ska hjag hänga lite tvätt innan jag hämtar Harald .
gah, sen måste jag moppa golvena också,
har bara hunnit damsuga!
ciao!


Overkligt.

iiiih, jag kan inte beskriva det =D
Jag har en sak på gång ;)
men det är en överaskning för somliga ^^

(Julia din jävla idiot, du har ju för fasen en egen cykel, och när du väl ska låna min så kan du väl förhelvete låsa den ?!?! IDIOOOOT!)

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

SKÄMTAR du me mig! de va den bästa nyheten på riktigt riktigt lääänge!! fy va gald ja blir,iiiiii!

en stooor kram till dig!! du har nu förgyllt min dag kan ja lova:)

2009-09-14 @ 11:10:48
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: Anton Lundin

Nu blir jag riktigt nyfiken! Det låter som något spännande!



Angående iPod Nano:n. KÖP!!! Det är den bästa iPoden någonsin i den storleken och till det priset.

2009-09-14 @ 16:21:17
Postat av: linn

jippi, fasen va kul vi ska ha! ja e ledig den veckan me:) inte för att ja har så mkt jobb i vanliga fall men men...självklart ska vi ut, kmr bli toppenkul!!! hoppas de andra kan då me:)



vi kmr ha jättemysigt, mkt film/myskvällar står på spel;)

nu startar nedräkningen..sen när du vart här e de ju bara en mån kvar tills vi kmr me!

yeeeyy!! miss you darling:) pöss på dig

2009-09-14 @ 17:03:54
Postat av: Anonym

angående ipoden: ja det är ju trots allt apple som har gjort den xD haha

2009-09-14 @ 21:14:00
Postat av: linn

detta låter helt great! ja då hänger ja me, lätt...vi hade ju så jäkla skoj sist vi va ute på vift i den stora staden;) alltid lika kul å åka me patricia me!

ja självklart ses vi på fre me, bra då har ja lite inbokade saker i min tomma kalender:P hihi

krya på dig förresten så ses vi snart:)

pusskram gullunge

2009-09-15 @ 10:10:07
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

nya ipod nano 5th generation skulle jag också vilja ha, men vet inte i vilken färg.. :)

2009-09-18 @ 22:06:51
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0