Onsdag 16/9-09

Jag mår bra.

Det bev tyvärr inget kinderzoo,
lisa&emma kunde inte.
Så jag&Harald stack till Hallenbad, badhuset.
och badade ^^, världens suraste och fetaste badvakt var där iaf. gammal var han med =P

Gårkvällen bjöd på GossipGirl 3 och IDOL.
sedan somnade jag. strax efter 21.

Nu ska jag börja med maten
det blir stekta makaroner idag =)
tack syrran för tipset!

Sedan har Sixten fotboll
och ikväll ska jag in till Zürich,
höra lite angående planer om oktoberfesten.
blir det ngt ? vi får se=)


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

snart ses vi & då ska vi leka :D

2009-09-16 @ 19:20:57
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror att du hade kunnat surra ihop den där badvakten och läxat upp honom totalt!

2009-09-16 @ 21:49:17

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0