Onsdag 9/9-09

090909

Jag har gjort det igen.
Ska det aldrig ta slut?!?!
När jag skulle parkera idag på Coop så råka jag köra på en annan bil.
grejt!
det förstörde min dag, det blev en buckla på lilla tantens bil.
men jeepen förblev orörlig... den är ju så stooooor!

men jag har Världens Bästa Au pair familj - for sure!
dem blev inte arga, utan så sjuukt snälla.
Jarl åkte på kvällen hem till tanten.
och hon skulle lämna bilen till plåtslagarn imorn.
och dem betalar för kostnaderna !
Jag skäms lite,, dem är så snälla. !!!



Förresten, jag har fått ett schweisiskt mobilnummer - äntligen!
Så nu mina vänner kan ni få detta ;)
och jag som skulle till Zürich ikväll.
kände att de va olägligt att bara sticka iväg ..
så nu ska jag se på Polarexpressen :)
och det ska banne mig inte bli så sent som igår, la mig vid 00.30,
för min vän Patricia ringde ju på Skype mitt i filmen,
och vi prata i 1h, .. så nej nu ska de inte bli senare än 23.30!!!

Hoppas ni har det bra!
Lycka till Frida imorgon, jag hoppas och tror att du fixar det <3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Erika

Vad bra att det löste sig! åhh, kan du skicka ett sms till mig så jag har det nummret då :) ps, har du frågat om helgen?

2009-09-09 @ 21:59:33
URL: http://erikapiika.blogg.se/
Postat av: Anski

HEJ!

Är en finlandssvenk tjej som bor och jobbar som au pair i en pytteliten stad som heter Galgenen, typ 20min utanför Zürich. Jag är 18år. Var nånstans bor du? Hur trivs du här? Har varit här i en vecka nu och det vore hämskt kul att träffa lite vuxet folk också:) Ha det bra!

2009-09-10 @ 13:53:02
Postat av: Erika

Hej Diana! Skulle vara bra att du smsa mig så jag fick ditt nya nummer så vi kan prata om hur det blir i helgen! Ha det!

2009-09-10 @ 18:21:02
URL: http://erikapiika.blogg.se/
Postat av: Frida Uttrin

tack diana! De känndes väldigt bra :) tur att de löste sig me bilen, du som var så orolig.. och du åkte till zurich trots allt, starkt gjort :p

2009-09-10 @ 21:36:54

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0