Tisdag 15/9-09

Myskväll själv.

Eftersom tjejerna ska ha myskväll med Gissp Girl Season 3 ikväll
så tänkte jag faktiskt ha min egna myskväll med det avsnittet med =D
hehe, så kan ja diskutera med er ;)

har massa chips o choklad som väntar på mig.
men jag tror faktiskt inte min hals tillåter det.
så de får bli kvällsfika istället.

Ser fram emot avsnittet =D
Som jag längtat,
btw; patricia ja har sett första avsnittet av serien Vampire Diaries ;)

Jag går på moln.

Vaknade upp med världens trötthet&brännande hals.
fick någon konstig schweisisk brustablett.
det har faktiskt hjälpt.
jag somnade direkt efter jag lämnat barnen.

men har gjort dagens måsten iaf.
tvättat toaletterna
och tvättat och vikt tvätt :)
just nu ligger Harald stendöd, jobbigt att leka hela dagarna !

Imorgon ska Jag, harald, Lisa & lilla emma på KinderZoo
tihi, ska bli mysigt :)
Hoppas vädret blir bra,
just nu är de ganska kallt ändå, ca 17 grader.. =/


Mottagna kommentarer:
Postat av: Erika

Jag håller typ också på att bli sjuk! Men de låter värre för dig! Hur blir det i helgen? :)

2009-09-15 @ 21:24:29
URL: http://erikapiika.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst verkar den lovande? tycker det ser bra ut! visst var det underbart med gossip girl igen ;)

kramar

2009-09-15 @ 21:33:10

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0