Tisdag 8/9-09

Familjen är värre.

nu ska jag se på familjen är värre.
är egentligen skit trött så vill bara sova.
men ska utnyttja min tid =P hehe,

helt slut.

har precis avslutat min jobbdag.
är helt slut.
till middag blev det egenmarinerad kyckling, grönsallad & couscous!
(fråga mig inte va ja marinera med, ja blanda i en massa skit :P )
sedan blev det äpplepaj som efterrätt.

senaste nytt ang lägenhet!
vi ska kolla på 2 nya på fredag.
och de två senaste hade ringt.
den med den lilla mysiga lägenheten hade frågat hur ofta de komme rnya au pairer osv.
så dem är allt lite rädda med nya främlingar i deras hyrshus varje år =/

jaja, resultatet är alltså att de kommer lösa sig snart me lägenhet :)

usch ja är alldeles illamående.
ätit för mycket ..



Rundtur.

Nu har jag gjort alla måsten för dagen,
har väl lite tvätt o sånt o göra, men men :)
ska avnjuta denna goda lunch som jag fixat ihop ^^
Omelett med bacon, grönsallad m olja&balsamico, ris & kantarell&champinjonsås.
lyx va? ;P har dock inte gjort såsen själv!..



bilden är från helgen i Luzern med Erika :)
En snäll killa tog ett mkt fint kort på oss ;) hehe!

här är klippet då; ni får visst sänka , haha jag skriker ju nästan =P
I'm still the same Diana! =P

Jag kom på att ja missade att visa barnens badrum, jaja ^^ni klarar väl er =P

Grattis Storasyster 22 år.

Än en gång, grattis syrran !
och Yes jag var först med sms skickandet ;) hehe.
Idag ska jag tvätta toaletterna & tvätta.
hade faktiskt tänkt göra ett videoklipp sedan.
visa huset :)
vill ni se?? ^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

att du kunde laga mat e en talang ja aldrig fått uppleva!! synn att du åkt:(

2009-09-08 @ 17:18:36
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0