Måndag 12/4-10

Nöjd.

Ja denna Måndag efter 12 dagars ledighet har gått riktigt bra!
Högen (läs:berget!) med tvätt var gigantisk, kylskåpet 'tomt', golvet smutsigt - ja huset bara skrek på mig ungefär .. och det kan ju kännas jobbigt. men det har gått riktigt bra!
Jag har haft ABBA strömmandes ur högtalarna, med högsta volym!
Jag har kört hyr VOLVOn , och det gick .. bra ^^,



Barnen var mysiga och inbillar jag mig eller har de vuxit både psykiskt och fysiskt? =P

Nu ätar jag verkligen Världens godaste (skagen)röra!!!
jag verkligen njuuter av det och längtar redan till imorn då ja ska äta upp resten.
Den består helt enkelt av:
  • 1 Avokado
  • 1.8 dl cremé fraiche
  • mkt räkor i burk
  • en liten rödlök
  • salt & peppar
Att så lite kan vara så sjuukt gott .. och till det har jag bakad potatis . MUMMA!
Jag lovar - ni kmr inte bli besvikna!!
Eller ah, tkr ni inte om räkor eller avokado så kanske inte det är en sån bra idé!

Ikväll är det tyska .. booring
fast det brukar gå snabbt =D
Och nästa vecka är det ju RIHANNA KONSERT!!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Frida

tack för receptet på röran, ska deffenitivtv provas ;)

2010-04-12 @ 16:20:56

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0