Onsdag 28/4-10

FÖR TUSAN DIANA!



DIANA, DU KAN INTE GÖRA NÅGOT ÅT DITT PROBLEM SOM DU TÄNKER PÅ 24/7.
DU HAR FÅTT EN LÄGENHET, SKRIVIT PÅ AVTALET OCH ANSÖKNINGSTIDEN TILL HÖGSKOLAN ÄR SLUT.
DU HAR GJORT DIANA VAL, LIKASÅ HAR ANDRA RÄTT TILL O GÖRA DEM.
DU KAN INTE ÄNDRA DINA BETYG FRÅN GYMNASIET, INTE HELLER LÄSA TILL.
OKEEEEJ?????

var bara tvuuungen att skriva detta.
det är verkligen saker jag vet om..
Jag kan inte göra något åt det.

usch nu måste jag skärpa mig ..
fast detta är bara något jag får säga till mig själv ;) ingen annan ska säga detta till mig, haha!!

JAJA;
Nu tänkte jag se på Bounty Hunter.
Och äta en good mango :) woho, PUSS!

SJÄLVKLART. LEVER PÅ HOPPET!

Jahapp, då har man fått nyheter angående antagningen då.
Populärast iår var medicin, Juridik och ekonomi (!!!)
okej, Jag har Sökt och vill verkligen komma in på Civilekonom.
mina andra handsval på utbildningar är Juridik. SKOJJ!!!
Skit kul.
Kul att det är nästan 700 som sökt Civilekonom på GU som förstahand,
Kul att det är nästan 3000 Sökande samanlagt, på ja 198 platser. 118 platser på betyg. KUL!
Det ser ju riktigt lovande ut.. Not.
åh vad jag blir depp nu,
TACK för allt stöd som ja fått.
det lär tyvvärr bli mer sånthär snack :/
ja vet ju att ja inte kan göra ngt åt det. men ändå!!
jag vill ju verkligen ..
Nu tänker väl många "sluta, du kommer in, bla bla bla"
Men så är de inte i detta fallet.
Grejen är, hade jag sökt förra året hade jag INTE kommit in..
utan det skiljde 0.07 i poäng, så nej hade inte kommit in!
Så ni förstår att jag blir orolig då det är ännu större konkurans !!


SÅ SJUKT NÖJD.

Alltså jag är så himla glad!!
Solen skiner, temperaturen på topp, barnen goa, tiden bara rullar iväg!!
och jag har LÄGENHET I GÖTEBORG!!!
det enda, och det största, problemet jag har just nu är frågan "Kommer jag in på min utbildning i höst?"
och det är väl det som går runt i min hjärna 24/7.
Mitt 2a handsval ligger i Sthlm, och då är de fel ställe att ha lägenhet på.
Som tur var är det bara 1v uppsägningstid på lägenheten i gbg då.
MEN, jag vill verkligen verkligen till Gbg. .. allt känns så bra!
Verkligen, utbildningen känns rätt, staden, vännerna och min lägenhet!!
åh detta kan bli sjukt toppen bra! :)



Aja, som sagt. Jag kan ju faktiskt inte göra ett piss nu.
Jag kan inte påverka antagningen på ngt vis..
kanske fråga GU om de kan ta in 500 studenter till programmet ist för 118? ;) haha!
Kanske fråga Ludmilla om hon kan ändra så ja får MVG i alla ämnena?
Eller mejla studera om de kan ge mig svaret nu?
Eller kanske muta de som har bättre betyg än mig att hoppa av utbildningen? ;P
nej, ja kan inte göra något!
det jobbiga är bara att ja kommer undra o gå såhär i 3 mån till!

AJA;
summan av sumarium.
JAG ÄR SJUKT GLAD ÖVER LÄGENHETEN JAG FÅTT
(trots att jag inte är 100% säker på om ja kmr kunna bo där i höst!)

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela!1

Du kommer säkert in, tänk positivt. Och ifall du inte skulle göra det så är det säkert flera som hinner hoppa av innan skolan drar igång. Och sedan är det säkert några som hoppar av under de första veckorna. Men jag tror att du kommer in, detta fixar du Kina!

2010-04-28 @ 11:18:04
URL: http://hejgabriela.blogspot.com
Postat av: Johanna W

vad har du sökt för utbildning?

2010-04-28 @ 11:26:56
Postat av: Linn

Diana vi kmr coacha dig hela vägen fram, vilket fall som helst kmr vi få en grym sommar här med många besök i götet ;) ja tror på dig hela vägen!! pusssss

2010-04-28 @ 17:27:56

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0