Rihanna konsert 19/4-10

Askan är lite bra - Rihanna.

Pga Vulkanutbrottet på Island så är alla flyg inställda - ingen nyhet.
så likaså Patricias flyg, Och familjens flyg från sverige.
Så idag satte de sig i deras 7 sätes Mercedes o kör ner.
Detta betyder att jag bara har några hushållsprojekt som jag ska göra idag.
städa yr kylskåp, matförråd, barnensrum & laga en köttfärssåsats .. :)
och det betyder alltså att jag och Rita kan KÖA till kvällens konsert.
(det var tänkt att vi skulle komma vid 7, insläppet är 6!)
Min livs första konsert - RIHANNA!!



Så nu måste jag kila ..
vi hörs snart igen , då ska ni få en fet uppdatering .. snart ;)
jag städar och grejjar för fullt, med Rihanna ur högtalarna!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0