Söndag 25/4-10

Underbar dag.

Tack vare tidig sänggång och tidig uppgång så började ju denna söndagen riktigt bra.
Sov inte bort hela dagen men var ändå pigg.
så jag mötte upp Maria, Fam och Pernilla.
vi shoppade picknick mat, nötter, chips och glass. satte oss i en park.
och termometern visade 26°.
Vi låg i bikini (!!!!) och det var sjuukt varmt.
sedan kom Rita, Jenni & felicia..
vi drog vidare till en annan stor park, typ central park =P
lite mer parkhäng , så ja .. 5-6 soltimmar idag- har blivit liite brun ;)
blev inga trampbåtar.. idag, men en annan gång! :)
Det var en minitivoli i stan, så vi åkte en grej =P det var skoj!
Vi har planerat in en dag, 29 maj . där vi ska åka till Europa Park i Tyskland :)


Vi var inne på Franz Carl Weber en timma, minst!! haha!


sötungen imorses !!



Jag och Jenni :)


Lite tjejor!!


Parken . den var stor och full !! syns inte så bra men!!


Söta Jenni och Rita :) <3


Sen åkte vi fyra denna saken, :P det var faktiskt lite läskigt ;D ^^,

Nu har jag och Rita duschat av oss.
Ätit en god sen kvällsmiddag.
och nu sitter vi o äter jordgubbar :)
vi har köpt chokladansiktsmaskar, men vi spar nog de tills nästa helg!
vi är för trötta, Rita somnar här ikväll :)
hon har ju turen att vara ledig på måndagar!!
PUSS! imorn jobbar jag, och tyska =/


Zürich i sitt bästa ess.

Nu har tösabiten lämnat mig.
Gårdagens GirlsDay var toppen.
Vi åkte in till ett 25° Zürich.
Var på 4 vånings leksaksaffär.
Köpte presenter, lunchade i en park, och köpte 'Best Friends brythjärta och nyckelringar!'
Åt pizza, popcorn, jordgubbar och godis!
Såg på Another Cinderella Story och TWILIGHT.
Min lilla flicka är redan kär och tjatar om att vi ska se på New Moon snart.
Vi somnade båda två i bäddsoffan.
Mystjejen!


Vårt fina Best Friends halsband.. och sen har vi nyckelringar också, men det visar ja nästa gång!! :)

Nu så är det SöndagsMys i Zürich som gäller!
Solen skiner och jag ska strax bege mig in till Zürich.
Där väntar picknick, parkhäng, trampbåt och kanske lite bio!
Hur kan man inte Älska Zürich ?

Puss på er alla!
Ta vara på sista lediga helgdagen.
För nästa vecka har jag inte lika tur som ja haft de senaste gångerna.
utan det är 5 dagars arbetsvecka, men det belönas med Nordisk Valborgsfest.
och denna gången ska jag minsann skippa snapstrollen ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

tycker på gilla knappen!! snappsar e för gamla människor och vi e ju bara typ 20 så det kan vänta ;9



Love you honey och bra bildregn nästan inga fula blider på mig :D

2010-04-25 @ 14:05:26

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0