Tisdag 20/4-10

Underbart.

Jag är kär i Rihanna. typ.
förtillfället; dissar Lady Gaga även fast ja hela våren lyssnat mer på hennes album än Rihannas.
Hon var helt underbar igår.
Jag och Rita stod längst fram (!)
vi kunde toucha stängslet..
och det var trångt och jobbigt att stå i vänta i fleeera timmar, men det var de värt!
När hon kom ut - glädjen och jublerna. sjuukt!
Var helt skakis och tårarna kom när konserten var slut.
Sjuukt bra var de iaf .. går inte att beskriva =D

Rihanna ur högtalarna förtillfället.
och Patricia är med mig på 'jobbet'.
Även fast hon sovit 7h och jag 5 så är ja en aning piggare ;)
=D

bilder kommer :D:D:D

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

hehe men tror patricia blir lite piggare om hon får dansa runt med damsugaren, testa så får du se ;)

2010-04-20 @ 12:26:39
Postat av: Frida

Låter som du har haft en alldeles GRYM OCH OFÖRGLÖMLIG kväll!! =)

Går inte att klandra dig för att du är lite småkär kär i Rihanna, själv är jag askär ;)

2010-04-21 @ 09:36:43

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0