Torsdag 22/4-10

Running all over.



Lite uppdatering om vad som kommer att ske och vad som är i mina tanker fötillfället kanske ?
  • min kära vän Patricia lämnar mig imorgonbitti, efter att varit hos mig i över 1 vecka - kommer kännas ensamt, men that's life ^^ vi har gjort allt mys man kan .. gått promenad längs sjön, vart på bio, utgång, shopping, myskvällar med film och serie tittande, och frossat!!! :)
  • Rihanna in My heart - att konserter kan ha en sån påverkan.
  • Varit som en zombie hela veckan - nya krafter?
  • Ska ha en girls day och night med Greta på lördag, shoppings i stora Zürich och kvällsmys + sleepover .. vilken go au pair ja är va? ;) hehe!!
  • Sommarvärmen har kommit ytterligare en gång, ja menar 20-25 grader i skuggan, inte illa!
  • Jag försöker sluta bita på naglarna - det går sådär.
  • Jag har börjat söka studentlägenheter - fått några riktigt bra erbjudande .. jobbigt att inte veta om jag kommer in på GU till hösten ????
  • Har aldrig önskat något så innerligt (näst efter körkortet) - VILL KOMMA IN PÅ GU TILL HÖSTEN ; SNÄLLA!
  • Om 2 månader är jag i SWE - for sure.
  • Om 10 veckor är jag back i Lisch - Happy or sad? det går i vågor.
  • Jag ÄLSKAR min lya i ZH, och LOVE min au pair familj .. Hur lycklig lottad är inte jag på en skala?
  • .. och min riktiga familj (och vänner!) är inte så illa dem heller :) <3
  • Har kommit in i en period - Lämna, återuppta, finns folk kvar? och om inte, sånt är livet? eller.. ? vill inte!
  • Jag har lagt på mig lite hull .. på fel ställe, och ja, vet att jag är smal o allt de dära, men de extra kilona skulle kunna få lägga sig på brösten eller rumpan alltså ;) haha!!
  • Jag har fått något som jag inte fått på mina 20 år, men någon gång måste vara den första!
Nu måste jag äta lite lunch ..
lite svenska prinskorvar o makaroner - ja tack :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

you go giiirl ;)

2010-04-22 @ 20:54:49
URL: http://justfollowus.blogg.se/
Postat av: Beijan

VAD HAR DU FÅTT? JAG BLIR SUPERNYFIKEN JU!!

2010-04-25 @ 01:28:19

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0