Torsdag 29/4-10

Årets första dopp!

När jag hämtat barnen så var vi så sugna på att bada.
så det gjorde vi!!
Årets första dopp i Zürichsjön. det var kallt till en början, men sen skööönt!!
Ja menar, termometern visar 29° . i skuggan!! :)





Jag kan inte bärga mig.. Jag såg att det fanns Dear John i bra kvalité.
Så jag ska nog se den ikväll .
Den kommer på bio om 1 vecka, men ne ja tar nog o ser på den nu :):)
Fast nu märkte jag att ja glömt min datasladd hos familjen. crap!
Så jag hoppas att batteriet räcker till hela filmen!!

Update!
Jag har nog aldrig gråtit så mkt till en film som jag gjorde på denna.
Seriöst, det bara spruta och det var inte bara tårar utan även riktigt böl med ljudeffekter också.
HAHA!
Batterier har 8min kvar .. ;)
ska nog lägga mig snart.
Imorn har ja sovmorgon, och jobbar bara ngr timmar =D
VALBORG HERE I COME!


Årets första bikinilinje.

Jag säger bara som pappa skulle sagt "Jag ser ut som en pepparkaka"
har legat och svettats i solen nu.
Familjen har ju bland världens skönaste solstolar.
Så jag somnade.
och har grova bikinilinjer nu - jag är nöjd!
Har precis duschat och ska nu äta lite.

Inga hormonsvängningar, Ingen Diana.



Ny dag, Nya tag.
och hörrni, det är ju Fredag och Valborg imorgon.
Valborg, hm.. fest, alkohol och ännu mer alkohol är det jag tänker på.
Det är en liten nordisk tillställning, och jag är nästan helt ledig imorn. IGEN!
(ska endast ta hand om lillgrabben en stund då Sophie ska göra ngr ärenden!)

Eftersom vi nu i över 1 vecka haft strålande sol och 20-27° (det var 24° i skuggan kl 9:27! ) så har ju vädret självklart bestämt sig för att det räcker.
Så i helgen och en vecka framöver förväntas det lite regn .. tråååkigt.
Vi som hade tänkt ha sjukt mkt parkhäng i helgen!!
Jaja, väderprogrnosen har ju haft fel!
Och därför ska jag ta vara på En eller två soltimme nu och dra på mig bikinin o lägga mig på terassen.
Efter jag har städat ^^,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Beijan

dear John har redan slutat gå här :D

2010-04-30 @ 06:18:23

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0