Lördag 10/4-10

En liten uppdatering.Tack

Och jag är vaken.
har ioförsig varit vaken de senaste 2h.
men har bara fått i mig godis i magen. Illa!
ska strax göra ngt o äta, se på Bella&tyra show.
Sen är det handling och städning på G.
För ikväll har jag en liten förfest .. ;)
Men ja tänkte dra en liiten uppdatering för er,
tänka sig va ja gör för er?
Ja menar, ja skippar maten för att ni ska få eran uppdatering ;)
och vad får ja i gengäld? en kommentar? tack! ;)



Tisdagskvällen åkte vi till Lugano, somnade där, vidare till milano ,, vad ska man säga? en liten favorit i repris, men vi klarade oss sjukt bra , hittade hotellet och hittade med hjälp av tunnelbanekartan .. ;)


Mina 20 röda rosor som jag fick av familjen på min födelsedag .. som numera inte är så röda . men men !


På Onsdagen efter min födelsedag träffade jag Rita. jag fick en halsduk runt ögonen och jag skämdes där ja satt på spårvagnen och gick runt på stan med den, tur att jag inte såg andras miner ;) hehe !!
Hon tog mig till ett ställe dr de spelades hög salsa musik? tusan vart är ja tänkte jag!



Men det var ju bara Zürichs Parishjul .. =D



Vidare till Cakefriends för en goo fika, sen fick ja dessutom Lindt påskhare ocg ett fint födelsedagskort .. som Jag,Julia&Pappa nynnade på hela familjens vistelse h "Go Charlie, It's your birthday, we're gonna party like it's your birthday!" ;) Tack vännen<3


Igår var det årets första grillning .. och mumma vad gott det blev ! Sallad, Mozarella&tomat, räkröra, kött(!) och potatis .. MUMS!!


Sophie ringde nyss ... GOLDEN DREAM (läs; den stora vita Jeepen!) HAR DÖTT!! igår fick den bärgas 1h mitt på motorvägen hem, så den är KAPUT !! detta betyder att vi måste hyra en bil typ nu?, och det betyder att vi ska köpa en ny bil typ snart.. och det blir antagligen en 7-sätes bil .. shit, ja som trodde ja skulle slippa det. . skit också, jag har bara ngr månader kvar, och jag har klarat mig 6mån utan fortkörningar, böter eller krockar .. nejnejnej!!

Ikväll ska gänget hem till mig, som sagt.
Så tjingeling!!
Don't forget, I give you an update, then you can give me a comment ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

keep up the good work sweetie!

min mamma sa att hon träffat din pappa. han gillade zurich väldigt bra å pratade massa gott om familjen;)

du får ha det så kul ikväll vännen! skype i veckan? pusspuss <3

2010-04-10 @ 13:34:30
Postat av: Silvia

be begäran; här kommer en kommentar: va sött av rita! + haha, kan itne tänka mig pappa nynna på 50 cent låt...



viktigt!! va inne på skype nån gång! ska nog boka resa till schweiz!



kram

2010-04-10 @ 14:06:56
Postat av: Beijan

Vilket härligt vårväder!! En minibuss är väl inga problem för dig?!

2010-04-11 @ 19:58:49

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0