Fredag 23/4-10

Bildregn. Jag blir ledsen.

00:52
kära läsare, ni ska veta vad jag gör för er ;)
sitter uppe mitt i natten o laddar upp en drös med bilder.
och jag ska säga, det gör ont och jag blir ledsen över att skriva dagens datum. eller ah, gårdagens.
För jag vet, att om exakt 2 månader, då är jag i nedre delen av SWE.
jag är i SWE(!) har lämnat denna underbara stad. illa!

aja, here it comes!! :)
lite i oordning, men !




Jag och Patricia var på China Garden i Zürich - vi gick in gratis . HAHA!





Vi gick långpromenader i min vackra by Richterswil . tog fina kort och njöööt!




Vi festade, och åt god mat .. tacos :)


Vi åkte Pollybahn och drack samanlagt 6 frappucinos och 3 Pita Rusticas !! :)



Vi gick längs sjökanten och det var marknad, vi köpte goda brända mandlar!!




Det var Sechseläuten i stan, schweizisk tradition, vet inte så mkt om de,. men snögubben heter "Böögen" och bränndes på måndagen .. sen så grillar man korv vid elden .. stoor låång parad med massa barn utklädda i olika tidsåldrar .. osv osv !!


Vi var på bio, The Rebound. mkt bra!! och åt Donuts!!



Vi åkte som sagt Pollybahn upp till Universitetet ETH Zürich .. sen gick vi in också, måste ju kolla hur det kmr se ut i höst ;) hehe!!


God mat hela helgen .. Raclette och chokladfondue!!
Tack Patricia för toppen dagar!


Jag och Rita köade till Rihanna konserten utanför Hallenstadion Zürich . det var sjuuukt varmt, men det var de värt :)


Vi stod nästan längst fram,.. efter sammanlagt 5.5h väntan så träder hon fram.. och det var heelt Underbart!



Ja vi hade grymt bra platser och hon var så äkta på något sätt, konserten var min första och berörde verkligen mig. helt konstigt. hehe ! det är väl såhär det är efter konserter??
Rihanna - you rock! ;)

Nej nu måste jag verkligen sova ..
Imorgon (eller ah, senare idag, tekniskt sett!) så ska jag ha en girls day med greta.

Btw; efter många om och men är Patricia hemma igen.
Hennes flyg var än en gång cancelled, men ja tillslut kom hon med ett annat flyg!
och jag har nog inte gjort ngt så crazy som jag gjorde idag på sååå länge.
Haha, äsch, Man lever bara en gång . det var de värt ;)
Tack än en gång Patricia - du är bland de personerna som känner mig bäst!!
Har idag spenderat dagen i Zürich, lite parkhäng och picknick med Jenni,Rita&Felicia.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0