Lördag 07.08.10

en bit av canon.

jag har shoppat . igen.
men inga klädesplagg utan här var det dukar, elvisp och ännu mer mat. haha!
Pappa sa lite surt idag "När ska du sluta handla?"
Inte mitt fel, det behövs mkt till ett helt nytt hushåll.
och jag är inte ens klar med allt,
Men jag har faktiskt de viktigaste .. tror jag? haha!

Some pics, som jag lovade..
för nu ska vi kila till trollhättan!


Jag överdriver Inte när jag säger att detta är en fjärdedel av det jag har bunkrat/köpt .. och d har jag Inte räknat med IKEA sakerna... men jag ä så nöjd med mina saker. Jag kommer trivas :)



Jag och min soulmate återförenades i favoritstaden .. <3



Vi turista lite, hon visa mig älvsnabben ^^,


Vi lagade god mat och tände massa ljus, exakt som vi brukade göra i Richterswil,, det var tider de!



Vi åt ute !! och det var billigt ;) haha! om vi jämför vad vi brukar få betala!!


Jag och systrarna åkte ner och måla om hela lägenheten exkl min rosa hall.



Det tog 8h intensiv arbete istället för 2h som silvia räknat med haha!



Mitt kök är inte längre rött, UNDERBART!


Jag träffa mina små troll igen.. på skarasommarland,.. dem kommer alltid vara mina troll!!



vi spelade massa, men vi vann inget. typ. vi vann en liten liten ahlgrens bilar och en kexchoklad.. sedan vann Greta en liten Giraff också..


Entrécaféet.. tråkigt att stå ensam, för det är knappt ngr folk där ..

och jag har endast 4 enstaka arbetsdagar kvar.
känns lite sorgligt faktiskt.
och en del i mig säger väl att jag borde ta extra pass.
men NEJ, Jag har jobbat så mkt redan i flera år.
Är inte jag värd dessa 5 lediga dagar?! jotack.

Hektisk. Stressad. Upptagen.

You name it!
Igår såg jag nollningsschemat.
med start 19 aug och med minst en aktivitet varje dag fram tills finalbanketten den 4 Sept på Elite Park avenue.
Ohoj, Fanzy. haha!
En sak är säker, jag kommer festa så det räcker för ett år framöver, och min lever kommer inte må så bra och det kmr kosta mig en förmögenhet men hey jag är bara nolla en gång!!

Nu ska jag kila iväg till stan.
ska möta upp Linn.
senare ska vi åka till Trollhättan.
och imorn jobbar jag en dag.
sedan är jag ledig 5 hela dagar!!!
OCH hör o häpna, jag har Inte tagit extrapass även fast jag erbjudits!!!
ska tillbrinnga 4 dagar i gbg.
träffa felicia, min forna vän från schweiz,ska till liseberg m kioskare, och grejja med lyan. snart snart är den perfekt!!

(jag ahr laddat över massa bilder från kameran)
och jag lovar (tror jag) att ladda upp idag :D

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0