Måndag 09.08.10

Hej Göteborg.

borde egentligen sova..
egentligen är det söndag, eller alltså det är måndag men ändå.
strunt samma.
ska snart sova.

för nu är jag ledig i 5 dagar.
men imorgon väntar tåget 07.57.
felicia väntar på mig.

och vet ni vad, efter jobbet idag så åkte jag till elina.
och sen glömde jag självklart min mobil där.
så jag och julia fick åka dit igen,.. segt och mörkt.
och sen såg jag även en råtta på jobbet idag.
den var i mitt cafe, trodde jag skulle svimma.

aja, jag åker till gbg nu.
ingen uppdatering eftersom tele2 är sämst.
om inte jag får mitt usb-modem denna vecka så blir jag fan mer förbannad än jag redan är.
det ska inte ta 1 månad, när dem säger att de ska ta 5 dagar.

jag har fört över pengar till mitt bankkort.. igen.
hejåhå, nu kör vi!

aja, godnatt!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0