Söndag 15.08.10

Det var då, nu går vi vidare.

00:06
snart ska jag äntligen få lägga mig.
jag har packat .. igen

men jag har hunnit träffa min söta Emilia.
Äntligen.
vi åt tre kulglassar var.
och tog med oss filten och snacks till stadsträdgården,
Fabes oh Fabes spelade .
mer sådana dagar till lidköping önskas!
.
imorgon jobbar jag min sista dag på Sommarland.
det gör jag med blandade känslor . like usual.
sedan är det årets sista Måndaxklubb som väntar .
It's gonna be awesomeness!!!
och på tisdag bär flyttkalaset till Göteborg.


För ett år sen -1 dag så flög jag till Zürich, Schweiz. Jag saknar det. allting var så enkelt.


Inte okej bild . men morgondagen kommer bli värre, och det kommer bli historiskt !
vi bjuder på denna bild, eller vad säger du Linn? ;)

Nej nu ska ja sova.
usch jag börjar bli såå gammal.
jag riktigt l'ngtar varje kväll tills jag ska få sova.
godnatt!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

haha a de får vi göra!! kvällen kmr bli gryyyym =)

<3

2010-08-16 @ 13:25:00

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0