Måndag 20.12.10

Besök.

Då var det måndag igen.
Känns konstigt, jag har ioförsig tagit ledigt från skolan redan.
Men nu känns det verkligen som lov.
Alla sitter och väntar in Onsdagen, väntar på att alla föreläsningar ska ta slut.

Efter Skolan så åkte jag, Anna, Jennifer och Jennifers kille, Robban, till Freeport.
Hade nog lite för höga förväntningar, det var ingen jätte höjdare!
Men det blev en mysig trip.


För jag har världens gosigaste tjejkompisar.

Sedan mötte jag upp min lillasyster, Julia.
Hennes tåg var 2h försenat.
Men nu är hon här.
Och snäll storasyster som jag är, har jag lagat mat till henne.
Hon tyckte det var gott, men mådde illa efteråt. haha!
och nu har jag gjort fruktsallad. snäll syster, svar ja ;)


Jag vet, jag har alltid sagt att jag är den snygga av oss 3 syskon ;)




haha, vi kollade på gamla bilder.
Som jag och Julia tog när vi hade tråkigt. haha.
och vi dog av skratt . igen.

tjingeling!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0