Måndag 27.12.10

Jag är död. typ.

Nu vill inte min kropp mer.
Inte jag heller.
Sakta men säkert genom gårdagens pass gav min hals upp.
och till slutet så kunde jag knappt räkna.
Nu river det i halsen och bränner genom eld o vatten.

Är trött också.
La mig inte först efter 7 imorses.
och sen var de hundrackarn som sprang runt ovanför mig hela morgonen.
och måste in till stan innan jobbet.
Ska köpa upp apotekets alla smärtlindrande piller.



Ja vet, jag har ett val att sjukanmäla mig.
Men you know me.
Hade ju helst liggat i sängen hela dagen o sett på tv.
men av det får man inga pengar.

usch nu ska ja inte sitta här o tycka synd om mig själv.
även fast jag gör det.
haha.
och jag måste ta tag i vårdcentralen också..
tusan.
puss

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0