Onsdag 15.12.10

Som man bäddar får man ligga.

Precis hemkommen från årets sista Onsdagspub.
det var första gången vi åt där, enchillades för 25kr.
varför har vi inte gjort det tidigare, frågade vi oss. knas.
Det blir mer besök till våren, svar ja!
åh till våren, det klingade fint i mitt öra.

Det blev endast lite mat och en cider och umgänge.
Kände att mina ögonlock brände/bränner.
Sjukt trött.
Var hos läkarn imorses, det var 100kr på 2min.
dyr jäkel, sen fick jag ett recept som var dyrare med recept än utan. fail.
Så nu ska jag städa. *hm*.
Och se på Mysteriet på greveholm - bästa julkalendern!



Snart lider den första terminen på Handelshögskolans ekonomprogram mot sitt slut.
och det känns lovely.
Lite intriger, mycket skvaller, några skandaler, härliga underbara tentafester - allt det underbara och roliga tar över det tråkiga som händer!!

Dem säger ju att 'som man bäddar får man ligga'.
ett uttryck som stämmer till 110%.
Det är inte okej att såra och dissa ena stunden för att sedan när det passar vara trevlig.
Nej, Jag är faktiskt 20, soon to be 21, och tänker inte leva kvar på högstadienivå.

Puss på er alla gosingar!
wohoo! snart får jag en iPhone :D

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0