Lördag 13/2-10

Ich bin mega crank.

Senaste dygnet har jag
  • sovit 23h.
  • Tryckt i mig en yoghurt- som kom upp igen efter 2h.
  • Kallsvettats som jag-vet-inte-vad
  • haft en sjuhelvetes huvudvärk.
  • inte haft ngn kraft o ork alls.
  • med nöd o näppe tryckt ner mig 5 köttbullar - dem var jäääkligt nära upp igen.
  • gråtit för 2a gången i Schweiz - kände mig helt hjäplös,svag, och himla huvudvärk.

Just nu vill jag bara vara hemma i Lisch.
Så mamma kan tvinga i mig enkel mat som slipprar ner.
Så alla kan tycka synd om mig.
Så behöver jag inte vara ensam. åh.
Så skulle jag inte behöva handla inför resan innan 17.
nu måste jag fortsätta sova,
för imorn ska jag resa till Crans-Montana!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0