Lördag 27/2-10

Barnvakt.Inte åt mina troll.



igår vankades det utgång.
innan dess hann jag storstäda i lyan,
och då menar jag verkligen det.
Även Allt i garderoben drogs ur och sorterades.
Sen fick jag oväntat besök - av mina troll och S.
de skulle klippa sig i Richterswil.
Så jag fick jätte fina rosor och det blev fika!
Sen var vi på en klubb med sjuuukt bra musik.
Dansade non stop tills klockan slog 04.30.
Sen vart det givitvis nattamat!
Jag och Rita sov ett tag.. ehm,
och när vi vid 16 tog tåget til IKEA så hälsade jag på en dam
"Guten Morgon!"
hon kollade lite konstigt på mig och svarade "Grützi"
och då slog de mig, tusan den är ju 16 !hahaha,
men för mig vart det morgon, hade ju preis ätit frukost!
Har varit en snabbrunda på banhofstrasse.
sen vart det IKEA.
Vi samlande vuxen poäng - IKEAfamily medlem numera.
köpte nämligen en fotfil för 20 kr ist för 50!!;)
korv och dricka är ju givet !
nu är vi hos Rita.
hon är barnvakt ikväll.
så jag sitter här medans hon sliter ;)
sp ikväll är de mn tur att sova hos henne ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0