Lördag 6/2-10

Shopping är heeelt okej.

Det är faktiskt heelt okej att shoppa 3 par skor på en dag.
Dessutom är det okej att shoppa kjol, neccessärer, rosettspännen.
Ja menar, jag hade ju faktiskt inte jeansfärgade rosetter. faktiskt.
vi var även på IKEA.
Så idag har jag ätit 2 köttbulle mål. varierande kost!
Nu är alla ljusen tända och jag har precis ätit mango doppad i choklad.
och filmen 'Have you heard about the Morgans' spelas.
Men det är schweizisk paus förtillfället!. ;)




Seriöst;
bara dessa 3 senaste veckorna har jag shoppat mer än vad jag gjorde hela hösten.
(höst/vintershopping är booooring!)
men jag säger bara som såhär; TÄNK VÅÅÅÅR!
och som Roger skulle sagt "Man har inte kul för pengarna förens de spenderas"
tur att familjen kmr den 1April, de ska få ta me saker hem åt mig!

häromdagen skulle jag göra kasslerlåda.
trodde jag, den var RÅ !
hm .. så jag googlade 'koka skinka' .
Japp, det var bara o lägga ner köttstycket i hett vatten
1h - och vips Kokt skinka! hahahaha!

Japp, nu har jag 4 tygskor i olika färger.
You know me, beslutsångest (?) jag köper allt. hahahaha!
och checka in mina nya gladiator sandaler ..
love it - nästan som mina från KINA, men snäppet tuffare! ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

allt var helt i min smak :) klart du ska unna dig, va vore livet utan shopping liksom??

2010-02-07 @ 12:42:03
Postat av: Ellen

Det är bra Diana! "Shop till you drop":P



Låter bra att ni vill hit till Göteborg, det ser jag fram emot:)



Ha det toppen vännen! Kramar

2010-02-08 @ 10:40:25

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0