Onsdag 10/2-10

oh nooo.

Det snöööar .. igen.
va tusan?
solsken vår - snö vinter - solsken vår - snö vinter.
När ska det bli VÅR & SOMMAR??



Jag saknar förra sommarn, typ.
Iaf saknar jag mitt låånga permanentade hår.
dock var den verkligen i sitt slutetapp på bilderna ovan
(tror ja klippte de 1 v senare!)
men ändåå.
Har lovat mig att jag ska permanenta de till sommarn igen! :)


Imorn börjar Fasnacht.
det är typ mega stor karneval.
Så efter jobbet ska jag (och ngr brudar!) sticka till Luzern.
Där är det partaj .
'Folk kommer titta på er om ni inte är utklädda'
det är en jätte stor folkfest .
människor tar ledig i 1v för att förbereda detta, alla dessa kostymer!!
SKa bli kul att se!
och Snälla J låter mig få en sovmorgon på cirkus 2h på fredag pga detta.
Så han skjutsar barnen ist .. hur underbart snäll är inte han då?!

Nu ska jag nog sova snart.
btw; Lidköpings bibland kan skita ner sig. haha!
jag har idag köpt En shopaholic får en bebis - på engelska, för endast 1 CHF = 7 kr.
begagnad , och de var J som köpte den åt mig ^^,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0