Söndag 21/2-10

Valentines Day.bio.



And I'm still updating!
Sitter med min rosa MacBook på Starbucks med Rita.
En frappucino Caramel ohne coffe - wounderbart!

Vi ska strax ta oss till Zürichs största bio
och även största biosalongen, där vankas Valentines Day! :)
Hoppas den är bra!
Imorn ska jag ringa internetbolaget.
så får de skicka ny faktur.
hoppas jag kan få tillbaka mitt internet snaaart!!

btw; vädret är jätte fint idag.
jag&rita hade picknick med bakad potatis & röra vid vattnet förut.
och vi vårklädda - kjol, leggings& linne.

Love Love Love
From Diana


Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia mattsson

lisch har 1 m snö och 20 minus ... buhu :(

2010-02-21 @ 22:06:03

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0